bajetstudious

Sunday, November 25, 2012

Aku,Kau,Bola,Malaysia

assalamualaikum


25 November 2012

Malaysia vs Singapura - Piala Suzuki AFF 2012-
Malaysia tewas di tangan Singapura 3 - 0
Aku sangat kecewa dan sedih, tapi still aku akan tetap
sokong Malaysia, kata penyokong mestilah kene sokong pasukan
anda tak kira mereka menang atau kalah.That's the spirit !

Aku sangat ****** dengan segelintir penyokong Malaysia
Ah sudah lah ! kata penyokong Harimau Malaya
Masa menang masa juara je sokong ,puihhh
Masa Malaysia kalah tak nak sokong pula

Aku tak kisah kalau korang nak kritik Harimau Malaya
tapi cubalah bagi kritikan yang membina
ni tak duk mencarut , menyumpah ,keluarkan kata-kata yang tak elok
what  a shame ? Kalau kau rasa malu sangat dengan pasukan bola sepak Malaysia
just get out lah , shut your mouth !

Masa ni lah kau duk menyalahkan jurulatih lah pemain lah
asal tak kau je yang main , speak louder than action boleh lah !

Kepada pemain-pemain harimau malaya
tingkatkan kualiti permainan anda,bermain dalam satu pasukan ya !
All for one and one for all, Hidup tak selalu kat atas
sometimes kita kene ada di bawah juga untuk kita lihat
kekurangan diri kita dan perbaiki diri kita

Aku tetap aku , tak akan berhenti menyokong
jatuh bangun aku tetap secret admire HM..hehe
-semangat membara-bara-

Aku harap HM dapat perbaiki diri mereka dan teruskan usaha ! selagi belum
tamat perlawanan selagi tu lah peluang untuk menang sentiasa ada
walaupun 1%


Maaf aku sangat beremosi apabila diajak berbicara mengenai Harimau Malaya
sebab aku anggap Harimau Malaya tu macam pantulan aku
sebab we start from bottom ,from zero to hero ! hehe

1 comment: