bajetstudious

Wednesday, November 7, 2012

velvet di Durham

assalamualaikum

alhamdulillah

7 nov 2012

Sudah dua hari aku menelaah novel Velvet di Durham
setelus hati aku katakan it is not a typical novel
it is a bit tough lah but awesome
Sebelum ni pergi bookstore duk usha-usha novel
and then terpandang satu novel yang aku rasa unik
"Velvet Di Durham" tapi tak beli pun
Selang beberapa hari cakap kat ayah ,
Nak pergi bookstore and dah  berbulan-bulan aku tak ada stok novel baru
novel quartet and hlovate tu pun  aku duk ulang-ulang baca

Akhirnya aku dapat beli novel ! Happy ! ^_^
''Saya muslim, Awak Iman ''
"Velvet di Durham "

"saya muslim,awak iman"
sangat best ! banyak menyedarkan aku tentang betapa kerdilnya diri aku ni
sebagai seorang muslim,banyak lagi aku perlu perbaiki pasal diri aku
tak rugi pun kau korbankan duit untuk beli novel ni

Velvet di Durham
a bit tough lah,kena hadam betul-betul apa yang penulis cuba sampaikan
banyak fasal falsafah.i like this novel ,thumbs up !
sangat unik dan banyak membuat kau berfikir
and masa aku beli novel ni aku terfikir what is Durham ????

After Spm aku dah tak baca novel,sekarang baru start balik
i like jemari seni now ! hehe
Aku sangat memilih
aku akan baca novel yang aku rasa ada value,unique
anyway i am waiting for hlovate new novel ..
bila agaknya ? can't wait..hehe







No comments:

Post a Comment