bajetstudious

Friday, October 19, 2012

Syukur , Maaf

-assalamulaikum-

alhamdulillah masih diberi keizinan
oleh Allah untuk aku mencoret

alhamdulillah
tiada kata yang mampu ku ucapkan atas kurniaan Allah
Sahabat,keluarga dan sebagainya.

Aku terharu dengan sahabat-sahabatku
sungguh indah persahabatan ini Ya Allah

Maaf

Rewind ~

17/10/2012
-selepas final math aku dan classmates bercadang
nak pergi bandar untuk makan tengah hari
-tapi perancangan itu tidak menjadi atas kesilapan hambaMU
ini yang terlampau mementingkan diri..
-Aku bersalah ya Allah,Please forgive me Ya Allah
 -Please forgive me my lovely friends

i didn't meant to hurt you guys,
i am really sorry

 seriusly aku tak tahu korang nak sambut birthday aku masa tu.
Aku betul-betul menyesal buat korang macam tu
korang call aku tak angkat
mesej korang aku tak balas
and yang buat aku terharu korang call budak2 lain tanya aku kat mana

aku pula masa tu terlamapau pentingkan diri
aku batalkan racangan nak join korang
sebab hal kecil je.

aku tahu korang marah aku masa tu
aku minta maaf sangat
aku sayang korang


korang dah tak ada mood lepas tu
semua perancangan kita after final batal macam tu
dah lah last day untuk sem 1 pula tu...
-nak makan sama-sama
-main belon air
and macam-macam lagi..

wuwuwu,,sorry guys!

aku janji aku tak kan buat perangai childish macam tu lagi
ibu and roomate aku pun marah sebab aku buat korang macam tu
aku menyesal..

Thank you guys sebab sudi maafkan aku..


Aku bersyukur dapat kawan dan kenal korang-
Alhamdulillah ..Thank you Allah





No comments:

Post a Comment